LÖRDAG

Igår halv nio på morgonen satte sig jag min mamma, bror och syster i bilen och åkte till Ullared med mormor, morfar och moster! Vi kom fram vid halv 11 och då örjade vi kika runt lite inne på köpcentret. Gick även in i min syssling och hennes mamma och precis innan det gick vi in i några bekanta. Tänk va världen är liten? 
Iallafall så fick jag med mig ett par spring byxor och två jackor. Jätte nöjd faktiskt. så det vart ju toppen. senare på kvällen när vi hade kommit hem åkte jag ut till Marstrand och hade mys med en kompis, såg på film och mysade!
tog bussen hem vid 20 i 12 och efter en lång godnatt sömn har jag nu ätit frukost och slappat mig. Så nu ska jag inviga mina nya byxor med en runda i skogen!
Puaar och Kramar!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback