SEMESTER

Som jag skrev i förra inlägget blir det inte lätt att blogg från landet, och det var det ju inte heller...
Inte ett ända inlägg :( 
Iallafall så kom jag hem från landet i fredags kväll, då åt vi middag hos morfar och firade mormor lite på hennes födelsedag! Efter det var det hem och sova. Lördag till måndag ( idag) har jag jobbat, suprise suprise! 
Etfer att jag jobbat klart idag har jag ledigt några dagar igen innan jag jobbar för sista gången denna sommaren! Woho!
Dock så tar ju också sommarlovet slut då också vilket inte vart så roligt, men är ändå lite taggad på att komma till en ny skola igen, inte direkt så att man har fjärilar i magen men det ska ändå bli lite lagom kul!  
 
Idag ser min dag ut typ såhär: jobba, hem, äta, städa mitt rum, träna (?), fixa inlägg och sova! 
Frågan är ju bara om man hinner med allt detta då jag inte är hemma förän 7..
 
Jaja, Pussar och Kramar sålänge! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback