GODMORGON!

 
 
Hejsan alla gosisar!
Inatt har jag sovit hos min mormor och morfar igen, det är så himla mysigt och sova där då man alltid känner sig som en prinsessa! Man går och lägger sig med ett leende på läpparna och vaknar med ett ännustörre leende.
Igår efter att jag hade jobbat åkte jag direkt till mormor åt lite middag pratade lite med dem och sedan kollade vi lite på tv medanJVM drack en kopp te och efter det var det läggdags. Vaknade av att alarmet ringde klockan 8 imorse, gick upp och då var frukosten serverad. Vi åt scones och en skål med flingor drack ett glas med juce och efter det fixade jag mig lite lätt, vid tio åkte vi till Marstrand med Karin ( min moster) och nu sitter jag på jobbet.
Om ca 30 min ska jag ta lunch rast och äta lite mitt "rese-sällskap" och efter det blir det tillbaka till jobbet där jag kommer spendera resten av eftermiddagen.
Blir inte så mycket bloggning som ni märkt och det beror på att jag ej har någon data då den är i bovall med la famillia och när jag väl är i bovall finns det inte mycket internet när vi spenderar 90% av dagen på havet eller liknande. Sen funkar inte appen så kan inte blogga från mobilen. Ända stället jag kan blogga på är på jobbet när jag inte har några kunder!
 
Så nu vet ni det, Pussar och Kramar!
 
Förökte göra något liknande med mitt hår idag, dock blev det inte lika lyckat...
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback